Vis enkelt innlegg
Gammel 11-07-10, 19:36   #21
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Juliskravletråd for 30+

Christine76: gratulerer!! Ingenting er som en god BH som passer (jeg har jobba i undertøysbutikk, så jeg vet hvor viktig det er og hva det kan gjøre med en person) Skal vedde på at du ser skikkelig mye bedre ut i holdningen og

Jeg har også lagt merke til at jeg går i litt for store klær (wuhu!), men pga økonomien får det bare være. Det irriterer meg fortsatt at jeg ikke går ned i vekt, selv om jeg er blitt litt mindre. Her om dagen så det ut som at jeg var på tur OPP igjen Såh. Nå har jeg starta eliminasjonsmetoden. Kitt og Photo har åpna gluggene mine litt, ved å forklare hvordan ting med allergier og matvarer kan virke inn på kroppen. Så jeg har starta med å fjerne det jeg tror er den største fienden, nemlig meieriprodukter. Så får jeg ta vekk nøtter og tomat osv etterhvert og se hva som slår ut Forresten, de klærne som er for store kan du jo enkelt sy inn om du har symaskin? Et innsnitt her og der f.eks. Om ikke kan du jo forsøke å selge de (om de er i OK stand)? Eller gi de til UFF eller Fretex?

Regnes soyaprodukter som meieriprodukter? Jeg som alltid har drukket kaffen min sort som asfalt er blitt avhengig av fløte i kaffen etter jeg begynte med lavkarbo, nemlig Så jeg har kjøpt meg en kartong soyamelk. Innser jo at den ikke har like mye fett som fløte, men den har desto færre karber! Fettmengden er jo bare å øke med kokosfett. Nå håper jeg det går litt fortere med meg også! Jeg vil nemlig henge med dere andre som går ned så mye Føler meg litt ensom her på "toppen"

Sistegang: hva om du dropper den smågodtposen og lager noe skikkelig godt av lavkarbo istedet? f.eks gerds ostekake? Så slipper du å få et evt sukkersug og dårlig påvirkning på kroppen din. Og så lenge du tror du har spist ok, så har du nok holdt deg ganske stabilt! Jeg har og trua på at det er sunt å ikke veie seg for mye. Jeg blir iallefall fort stressa om jeg skal veie meg titt og ofte.

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat