Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-12, 08:52   #62
Happy girl
Medlem
 
Happy girl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 63
Happy girl er på en erverdig vei

Sv: 5 uker uten vektnedgang. Hjelp meg

Så ble det ned 0,4 kg denne uken, dvs ned 3,9 kg på tre uker
Det går sakte nedover så da kan jeg ikke være annet enn tilfreds etter å ha slitt så lenge før jul

Jeg skal være ærlig og innrømme at jeg ikke klarer å holde meg heilt på skaldeman 50+, jeg må ha litt grønnsaker på middagstallerknen ellers blir den så trist og farveløs at det er til og bli deprimert over (ja jeg veit det ikke er lov) og så hender det at det ryker til litt peanøtter engang
iblant om kvelden når jeg er for lat til og gå ut i kjøleskapet og hente og lage noe mat Forbedringspotensiale heter det vel så fint?

Smertestillende er kuttet veldig ned, virker som min tredje skulderoperasjon har vært ganske så vellykket Jeg har jo noen måneder med gjennopptrening igjen før jeg kan si det sikkert, holder nu på med øvelser med 1 kg vekte, (som er j..... tungt) og da merker man jo at mange muskler er totalt fraværende mens en annnen er totalt overarbeidet.

Hvis ikke min trapez muskel lære og slappe av og la de andre muskelgrupper jobbe må vi kansje prøve og sette den litt ut av spill i perioder med Botox sånn de andre muskelgrupper kan få trent seg opp uten at den ødelegger alt kvar gang, men foreløbig trener jeg og så får jeg triggerpunkt behandling etterpå av fysioterapeut og så går jeg en til to ganger i uken til kiopraktor hvor jeg får satt nåle med strøm i for å løsne opp trapez musklen og stimulerer de andre til og våkne

__________________


Startvekt : 98,7 kg Første delmål: 89,9 kg
Andre delmål: 84,9 kg Tredje delmål: 79,9 kg Mål: 75,0 kg kansje ned til 70 kg etterpå.
Happy girl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF/Sture Skaldeman Svar med sitat