Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-16, 10:09   #6
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Passe ila en dag?

Opprinnelig lagt inn av silje2nd, her.

Jeg er vel reine storeteren i forhold til deg.
I dag har jeg spist: frokost = 2,5 egg (hadde det travelt) ca 2k
Lunsj = 1 skyr og en avokado 6,5+0,5
Mellommåltid= 1 skyr 6,5
Middag= salat ( mye kokt skinke, kylling, spinat) 4
Kvelds= Tunfisk med skinkeost. 0

=19k
Har vært på sykehus med et barn så skyr er på-farten- mat. Ville ikke brukt karboer på to skyr på en dag ellers. Salaten spiste jeg på Peppes. Heldigvis mulig å følge dietten selv om man spiser ute og de andre hiver innpå pizza.
Tunfisk er mat som ikke smaker supert men er orker-ikke-lage-noe-eller-tenke-mat.

Tenker å bruke karboene på salat. Men vitaminer må en jo ha. Vitamintablettene jeg pleier å spise inneholder sukralose.. Men leste at sanasol er karbofri? Kan det stemme??

Du svarte meg ser jeg, men i forhold til meg er du ingen storeter. Det var vel ment til trådstarter tenker jeg. Men forstår jeg deg rett når du tror en vitamintablett vil knekke karboinnaket ditt? Den inneholder så lite karber at det ikke er målbart engang.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat