Tråd: Trondheim
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-03-11, 12:17   #83
Ørjan
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Trondheim
Innlegg: 2
Ørjan er på en erverdig vei

Sv: Trondheim

Da er det klart for møte i KOS i Trondheim hvor Sofie Hexeberg kommer. Dette vil jeg ikke gå glipp av for alt i verden. Håper mange kommer. Det er åpent for alle enten dere er medlemmer eller ikke i KOS. ingen påmelding heller det er bare å møt opp. Her er eposten jeg fikk idag:



Velkommen til KOS medlemsmøte 16. mars kl 1800
i Auditoriet, Blokk I (i), Brundalen vg skole, Trondheim.
Innkjøring mellom eldresenteret og blokk E - kjør lenger fram til du ser blokk i.

Vi får besøk av
lege og kostholdsekspert Sofie Hexeberg!

Hexeberg er nestleder i Kostreform (KOS) og har deltatt i flere debatter i media.
Mange av hennes pasienter er blitt friske etter å har fulgt hennes opplegg ved å gå over til et lavkarbo kosthold.
Hun har også nylig utgitt kokebok om lavkarbomat.

Enkel servering. Ta gjerne med en venn/kollega, vi ønsker nye medlemmer velkommen.
Inngang 50,-/100,- (medlem/ikke-medlem.) Det er mulig å melde seg inn når man kommer, og betaler da 50,-.

Husk vårt store utvalg av bøker, - kun kontant salg.

Styret KOS Trondheim


Årsmøte KOS Trondheim
Det skal avholdes årsmøte i løpet av mars måned, - mer info kommer senere.
Det er viktig at medlemmene gir oss innspill til hvordan dere ønsker at fylkeslaget i Trondheim bør drive sitt arbeid.

Saker/innspill som ønskes behandlet på årsmøtet må sendes på mail til styret ved Svanhild Stokke, svastokk/at/online/no

og frist for dette er satt til 14. februar.



Innkalling og sakspapirer til årsmøtet vil bli sendt ut senest 2 uker før dato for årsmøtet.

Ørjan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat