Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-12, 15:01   #7
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: For og mot lavkarbo, tett på nett i kveld

Det var sørgelig å lese svarene til Retterstøl. Spesielt en med diabetes som spør om det er lurt å gå på lavkarbo og kutte ut sukkeret. Han svarer at NEI, sukker kan du fortsette med - men fjern sukkeret ved å trene... for en dust. Jeg blir bare så opprørt når leger gir råd man blir mer syk av.

Hei,
nei, inulinresistens behandles best ved å fjerne sukkeret i blodet på den naturlige måten, nemlig ved å få musklene til å forbrenne sukkeret (les fysisk aktivitet). Gi kroppen din tid til pleie i hverdagen, tenk over om det er en aktivitet du liker-kroppen din vil takke deg med lavere blodsukkerverdier. Jeg vet det er vanskelig i en travel hverdag, men det er den beste medisinen vi har.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat