Vis enkelt innlegg
Gammel 10-03-12, 17:11   #32
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Wow, nå virker det virkelig som om noe er på gli. Har gått ned enda en kg igjen. Kanskje kommer jeg meg ned til der jeg var før jul snart?

Hvordan går det med dere andre? Har alle reist på fjellet eller noe, det ble så stille her?

haha. neida! jeg har pc-forbud pga et kranglete skulderblad, så bruker bare mobilen til å smurfe rundt her inne. da er det liksom så tiltak med å skrive! jeg holder på å lage troikakake fra fristende lavkarbo. spent! ellers så funderer jeg litt på hva jeg skal skrive om i den nye journalen min her på forumet.. og så har jeg lagd müsli! har noen tips til hva annet enn melkeprodukter jeg kan ha det til? om det er noe som funker til da

kitsu: for nedgang!!

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo Svar med sitat