Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-18, 16:40   #12
ekenna
Seniormedlem
 
ekenna sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 1.106
ekenna har en fantastisk aura rundt segekenna har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Veietråd 2018

Opprinnelig lagt inn av bærrgen, her.

Jeg har hatt voldsomme svingninger i vekten til nå i år, men satser på at det fra nå bare går nedover Jeg er nå 3,6 kg lavere enn årets maxvekt

Jeg har også hatt en svingende vekt, i fire åt. Men sammenlagt gikk det bare gradvis oppover. 3 kg ned, 4 kg opp, 5 kg ned, 6 kg opp osv. Så lenge jeg lar meg selv skeie ut, er det det som skjer. Jeg håper jeg har lært nå

Opprinnelig lagt inn av Liora, her.

Skal veie meg i morgen - håper virkelig på noe nedgang, ikke skeiet ut noe av noe. Men merker at urolig nattesøvn (kidden ammer masse også på natt) kanskje ikke er helt optimalt ifht vektnedgang. Jaja det tråkler seg vel til kam jo ta mange uker før man er en "fettbrennende maskin"

Jeg kjenner til det! Jeg kan være så flink som bare det, men så lenge jeg ikke sover og kroppen er i stressmodus, slipper kroppen minimalt fra seg,. Jeg sover også dårlig med nettene, det har jeg gjort de 4 siste årene. De 2 siste ukene har jeg vært klar på det med søvn med samboeren, gitt ham beskjed om at jeg må få sove i helgene jeg også. Jeg har fått sovet, noe jeg også tenker har hjulpet vektnedgangen min.

__________________
Oppstart: 22. mai 2020 - Startvekt: 125,5 kg - Resultat: -5,6 kg Vekt nå: 119,9 kg
ekenna er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat