Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-15, 11:02   #5
Miranda13
Medlem
 
Miranda13 sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Vest i Viken
Alder: 61
Innlegg: 298
Miranda13 er ny på veien

Sv: Tilbake... denne gangen for godt!

Opprinnelig lagt inn av Linuz, her.

Ja, da har det gått ca. 4 år... og jeg er tilbake på lavkarbo.

Startet med frisk mot i 2010 og gikk ned noen kilo. Da var jeg på mitt tyngste 109 kg og kom ned i 104-103 kg. Etter en stressende høst 2010 og vår 2011 med jobbskifte og generelt mye å gjøre, falt jeg langsomt av lavkarbovogna. Siden har jeg latt det skure og gå. Og nå går det ikke lenger. For 2 uker siden hadde jeg en samtale i lunchen med kollegaer der jeg satt og snakket så varmt om karbokutt. Etterpå tenkte jeg; men hvorfor gjør du det ikke da? Kroppen er tung, magen er blitt så stor, beina vonde.

Så da startet jeg for 2 uker siden og har vært i ketolyse siden. Jeg turde ikke veie meg, men jeg målte livvidden. Den var 110 cm. Så mye har det aldri vært før. Men jeg har kjent at klærne ikke passer så godt lenger. Redd ble jeg. I løpet av 2 uker, etter at de værste absinensene har gitt seg, føler jeg meg bedre og livvidden er nede på 104. I går kveld hentet jeg vekta. Den stoppet på 113,5 kg. I dag morges på 113,1. Og nå er jeg ennå reddere. Redd for at lavkarbo ikke funker, redd for det tallet.
Skal prøve å ikke veie meg før neste helg og få trua igjen. Men jeg tror jeg trenger noen som heier på meg....



Ha tålmodighet - ikke stress. Før du vet ordet av det er du nede på et to-sifra tall

__________________
Hovedmål:

Julemål:

Miranda13 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF / Ketolyse Svar med sitat