Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-11, 18:06   #1
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Negative drittkjerringer …

... er tydeligvis det eneste det er nok av i denne verden.

Sorry folkens men jeg trenger bare å få blåst ut litt, har surmult nesten hele dagen på jobb og prøvde meg på en joggetur for å få blåst ut av hodet men det hjalp ikke.

Vi har en treningskonkurranse gående på jobb. Vi har lagd oss et poengsystem og det er opp til den enkelte å registrere sine treningspoeng på et skjema som henger på oppslagstavla. Hver mnd er det loddtrekning mellom alle som har poeng om en liten premie, dess flere poeng dess flere lodd får man i lotteriet, så i realiteten kan selv en med bare 1 poeng vinne.

Jeg er ikke noe konkurransemenneske og hadde trent som vanlig uten dette tiltaket, dessuten har jeg problemer med ryggen så jeg er nødt til å bevege meg daglig. Men jeg merker jo at det gir meg et lite ekstra spark bak til å ikke skippe trening, bare for det jeg er lat og ikke orker. Dermed har det nok blitt litt mer trening på det jevne de siste ukene og det førte til at jeg hadde mest poeng i mars. En del av denne treningen har vært å gå tur, nettopp pga av ryggplagene.

I forrige uke var jeg ute og reiste og da jeg kom tilbake var lista tatt ned for å regne sammen poeng, men det kom meg for øret i dag at det var ført på en nedlatende kommentar ved siden av mitt navn på lista. Noen hadde skrevet "JA SIKKERT!!!!" i lysende røde bokstaver og satt en stor pil mot poengsummen min.

Jeg ble så sur og faktisk litt såra, for vedkommende (tror det er ei av damene) som har skrevet dette kunne likså godt skrevet løgner ved navnet mitt. Selvsagt kan man jukse og skrive på poeng i hytt og vær, men det er jo egentlig bare å lure seg selv. Og jeg hadde aldri hatt samvittighet til å delta i en konkurranse på den måten. Dessuten, som det hunkjønnet jeg er, begynte jeg å analysere på hvilket grunnlag hun har kommet med en sånn kommentar. Og for ei som alltid har slitt med vekta og har dårlig selvbilde pga av det, slo det meg at hun anser meg som overvektig og stor, og ergo kan jeg ikke trene så mye. Jeg har mistanker om hvem det er som har kommet med denne kommentaren på grunnlag av noe som skjedde for et par uker siden. Jeg fortalte at jeg jogger minst et par ganger i uka, og da målte hun meg opp og ned før hun sa noe sånt som: DU???? Du passer vel ikke til å jogge??!!!??? i en ekstremt nedlatende tone. Jeg ble så paff at jeg fikk ikke sagt noe tilbake og de andre som satt rundt begynte og le og sa at det var jo ikke fint sagt.

Skal love deg at det ikke var fint sagt, det var ganske grusomt, nedlatende og smålig og det samme synes jeg kommentaren på treningslista er. Det er jo regelrett mobbing, spør du meg. Men for å være akkurat like smålig igjen; så er hun ei lat, sutrende, drittkjerring som bruker mer tid på å røyke enn å gjøre jobben sin. DRITTKJERRING!!!

Se det gjorde godt å få det ut....

Jeg vet at det skal annonseres på fredag hvem som har 1-3 plass i poengkampen, samt trekning av gavekort. Kommer det noen kommentar da skal de faen meg få så busta fyker. Jeg kommer til å gi klar beskjed at dersom de vil kalle meg en jukser kan de gjøre det ansikt til ansikt og ikke vha feige anonyme kommentarer på oppslagstavla. Dessuten har jeg allerede tilbudt et par av tvilerene at de kan få være meg på trening any day!! Tenker de hadde hengt som noen slips etter meg da - mohahahahaha




__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat