Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-14, 11:59   #2052
Inguz
Medlem
 
Inguz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 97
Inguz er på en erverdig vei

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av Wowo, her.

Det er jo veldig bra at du faktisk har klart å beholde nedgangen din. Det synes jeg er det vanskeligste med å gå ned i vekt. Jeg følger jo eurodietten og det kommer jeg hvertfall til å gjøre til sommeren tenker jeg, og så må jeg i flere år fremover jobbe med stabilisering av vekten. Det står for meg som den største utfordringen. Jeg håper egentlig å ta av 20 -25 kg til, men det går nok kanskje ikke til sommeren. Må regne med å slite litt mer nå. Samtidig er det såpass lenge siden at jeg har veid rundt 65/70 kg så jeg må nesten se det an litt. Rett og slett kjenne litt på hvordan jeg har det med kroppen min, og så tenker jeg at jeg vil ikke gi meg før jeg er helt fornøyd. Men tiden vil vise . Ha en flott dag i dag!

Ja, jeg forbereder meg på år med stabilisering jeg også. Jeg kjenner virkelig ikke at det vil være greit å ende opp med å ha kastet bort all jobb på å bare gå opp igjen.
Dessuten ligger det en mageplastikk og venter på meg et sted i framtida, og det er jo en gulrot i seg selv.

Ser for øvrig for meg at Eurodietten må være nokså hard, både underveis og når man skal på stabilisering og langtidsperspektiv?

__________________


Inguz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent/Skaldeman/lchf