Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-08, 15:35   #11
Kanonada
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 122
Kanonada er på en erverdig vei

Sv: Feilen oppdaget

Fungus:

Ja jeg fikk med meg frokost-estimatet ditt
men for mange på slik diett ender man opp med bare to måltider om dagen, og hadde du vært en av dem hadde regnestykket gått i min "favør",derfor snakket jeg litt mer generelt.

Om du er mann og spiser 2500 kcal om dagen er jo ikke det spesielt mye, det er innenfor det man regner som normalen, dersom man ikke har et totalt stillesittende liv.

Jeg er på ketolyse, har spist fetf og proteiner som anbefalt, og på tre uker kan jeg med godvilje si at jeg i beste fall har holdt vekta. På de siste dagen har jeg gått ned til et par hundre gram under startvekt(hadde oppgang første to ukene på 1 kg), og denne nedgangen kom etter noen dager der jeg har levd både avkarbo og lavkalori.. Var skeptisk til lavkarb i utgangspunktet, men siden jeg var lei av stillstand og mange mente dette kunne vre effektivt ville jeg prøve meg på dette jeg også.
Desverre kar skepsisen økt, ikke føler jeg med bedre, og ikke går vekta nedover heller. På en måte skuffet samtidig som jeg er litt lettet, tror ikke fett er min greie

Kanonada er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Fedon/Roede-ish Svar med sitat