Vis enkelt innlegg
Gammel 14-09-09, 21:25   #1
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sliter med å IKKE komme i ketose!

Som kan leses i tråden om Svangerskapsdiabetes så prøver jeg å kontrollere glukoseintoleranse med lavkarbo nå på slutten av svsk for å unngå de høye episodene der jeg bare blir kvalm svimmel og må legge meg. Fant ut en del ting som ga masse spikes, og kuttet disse ut. Har generelt spist en skive eller et lite rundstykke, samt tre frukter hver dag for å få høyt nok KH til å ikke gå i ketose. De siste dagene ble jeg kvitt spikes HELT og var forbauset over at blodsukkeret var vakkert i 4-5 mmol hele tiden. Følte meg BRA! Og siden muttern er på ketolyse også så har hun altså ketostix i huset og her finner jeg meg da i flott dyplilla. Fillern altså. SÅ, skulle jeg da prøve å komme meg ut av ketosen og tok EN hvetetortilla med fahitasen til middag og BAM går jeg over 7 og får de kjipe symptomene igjen. Rett i seng og dårlig i to timer. What to doooo? jelp

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat