Vis enkelt innlegg
Gammel 07-07-10, 23:52   #10
Jorkla
Medlem
 
Jorkla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Drammen sammen med <3 Kjetil <3
Alder: 36
Innlegg: 383
Jorkla har en fantastisk aura rundt segJorkla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Skryte av seg selv

Opprinnelig lagt inn av hugsoere, her.

Hei på deg!

Kjemperesultat, knallbra

Kan benytte anledningen til og skryte av meg selv.(siden du insisterer)
Begynte med Atkins den 4. feb i år med en vekt på 118,5 kg . 4 uker senere viste vekta 109,5 kg Etter det gikk det fint og flott nedover til jeg var 104 kg rundt påsketider.
Etter april har det gått mye tregere men, jeg har mistet 6-7 cm rundt magen kun 2-2,5 kg Nyt den raske nedgangen for jeg er nok redd for at det før eller siden sier stopp hos deg også. (nå var jeg en liten gledesdreper, beklager) Får håpe det ikke skjer med deg.
Kan i alle fall si at jeg har vært i Ketose nesten hele tiden (foruten noen feiringer med litt øl. Ringnes "lite" naturligvis)Er tilbake i Ketose etter et par dager etter et sjøslag.

Du merker nok sikkert at det er lettere og bøye seg, at ikke alt er så tungt lenger, at sola skinner på deg selv om det "pissregner" og ikke minst at du er stolt av deg selv. I alle fall har jeg det sånn

Tor Hugo

Så bra at du skryter av deg selv..:-D Har funnet ut at det er viktig..:-D

Jeg tar en dag av gangen når det gjelder vektnedgangen, men føler meg som du sier at sola skinner uansett..:-D

Deilig med denne siden for jeg får så masse innspirasjon...:-D

Jorkla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Så lite karbohydrater som mulig. Svar med sitat