Tråd: Ostefat
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-11-11, 21:09   #24
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Ostefat

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Tagatose og mandler!!! DET blir godt det!! Karamelliserte mandler!

Det skal jeg prøve meg på i tillegg til god, gammeldags karamellpudding. Kjøpte Tagatose her for en tid tilbake men måtte reise offshore hals over hodet så jeg fikk ikke prøvd ut noen ting.

Dersom det stemmer at Tagatose karamelliserer seg skikkelig skal jeg også prøve den i f.eks kransekake og cookies som liksom ikke blir det samme med sukrin/stevia. Jeg prøvde også Tagatose mørk sjokolade 85 g, den var snadder altså og jeg ble ikke på langt nær så "gassete" som jeg bli av Cavalier Kjøpte også syltetøy, men har ikke fått prøvd det ut ennå.

Å gud nå gleder jeg meg til å komme hjem etter 6-7 uker offshore med ganske klein mat, sikler nesten her med tanke på alt det deilige som venter når jeg kommer hjem

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat