Vis enkelt innlegg
Gammel 17-02-09, 17:59   #21
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Candida-diett, anyone?

Sitat:

Når alt du får beskjed om at du kan spise er noen gram kylling/fisk og begrenset med grønnsaker, og det går over år.......
Når unge jenter blir så magre at de får liggesår av vanlige madrasser og legen ber dem holde ut bare litt til........
Når folk som kaller seg leger sier at du må ta abort fordi barnet vil bli skadet av all soppen i kroppen din.....
Når hele ungdomstiden og alle forsøk på utdannelse har blitt ødelagt.......
Når man ender opp som ung uføretrygdet.......

Til slutt blir man tvangsinnlagt på psykiatrisk og behandlet for depresjon. Og når depresjonen er behandlet, har ALLE andre symptomer forsvunnet........

Skjønner du min skepsis?

Klart jeg skjønner, og dette høres jo helt vanvittig ut!

Jeg håper også at du forstår at dette er snakk om useriøse aktører, og at det faktisk finnes leger der ut som er villig til å hjelpe med denne dietten, ikke ødelegge! Tror ikke noen kan bli syk og underernært av den dietten jeg har fått foreskrevet, heldigvis. La oss håpe at de legene som du snakker om for lengst er ute av drift...

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat