Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-05, 15:19   #36
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

MyoPro Whey renders the quality found in the original MyoPro blend as an all-whey protein supplement made of the highest quality whey protein concentrates and isolates.

Supplement Facts
Serving size 1 scoopAmount Per Serving General NutritionCalories125 Calories from Fat20 Total Fat2 gSugars3 gSaturated Fat1.5 gCholesterol45 mgTotal Carbohydrates4 gSodium60 mgPotassium180 mgDietary Fiber0 gProtein22 gCalcium120 mgIngredientsWhey protein concentrate and isolate (cold micro filtered), natural and artifical flavors and acesulfame potassium.

Dette er proteintilskuddet jeg bruker, noen kommentar på dette kontra de andre vi har nevnt i tråden ellers? Virker og være høy kvalitet på dette også. I tillegg selger det dette på en av de lokale helsekostbutikkene, så er lett tilgjengelig når jeg trenger det.

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat