Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 19:12   #85
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Huff det var leit å høre God bedring til deg!!

Dere trenger ikke å forsvare dere FLOTT at dere er fornøyde!! Ingenting er vel bedre enn det?

Sier ikke at en slank kropp automatisk er en sunn en, men lever man sunt så vil man også lande på en normalvekt. Og jeg sier ikke at alle overvektige er stygge. Jeg så ei nyyydelig jente i bassenget her om dagen som jeg synes var sååå mye penere enn meg selv.. Og hun veide sikkert 100 kg. Men TENK så flott hun hadde vært om hun hadde sett normal ut? Uansett, flott var hun

Jeg vet hvor ille det er å se seg selv i speilet og faktisk se fettet som hemmer en. Merker det godt på selvtillitten. Bare å ikke tørre å gå på fest fordi jeg er redd for å være den styggeste og største der. Det er kjempekjipt!!!

Forhåpentligvis så blir jeg normalvektig snart jeg og.. Og jeg tror at det kommer til å hjelpe myyye å kunne føle seg vel i forskjellige typer klær Det er sjeldent jeg finner det..

Nå må du bli enig med deg selv....

Og så reagerer jeg på denne:

Sitat:

men lever man sunt så vil man også lande på en normalvekt.

Det er langt fra fakta!!!!

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg VET at det er mange her som lever sunt, men som likavel ikke klarer gå ned i vekt.

Hos meg er det pusten som forårsaket at jeg gikk opp i vekt, og dårlig pust som er årsak til at jeg foreløpig ikke klarer gå nevneverdig ned i vekt. Og den dårlige pusten skyldes IKKE at jeg er dårlig trent.

Jeg synes synd på deg siden jeg opplever deg som ei har lite omsorg og omtanke for andre og det de sliter med uansett vekt og årsak, og relaterer vellykkenhet med det å være tynn...

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat