Vis enkelt innlegg
Gammel 17-11-11, 19:30   #86
Bønna200
Seniormedlem
 
Bønna200 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Akershus
Alder: 47
Innlegg: 8.394
Bønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastiskBønna200 er bare helt fantastisk

Sv: Så fiiin du er blitt!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Nå må du bli enig med deg selv....

Og så reagerer jeg på denne:



Det er langt fra fakta!!!!

Jeg kan bare snakke for meg selv, men jeg VET at det er mange her som lever sunt, men som likavel ikke klarer gå ned i vekt.

Hos meg er det pusten som forårsaket at jeg gikk opp i vekt, og dårlig pust som er årsak til at jeg foreløpig ikke klarer gå nevneverdig ned i vekt. Og den dårlige pusten skyldes IKKE at jeg er dårlig trent.

Jeg synes synd på deg siden jeg opplever deg som ei har lite omsorg og omtanke for andre og det de sliter med uansett vekt og årsak, og relaterer vellykkenhet med det å være tynn...



For min del er det sykdom som har gjort meg overvektig. Det er sykdommen som er årsaken til overvekten og ikke overvekten som er årsak til sykdommen.

Dessverre lever vi i et samfunn hvor tynne mennesker er lik sunn livsstil og feite folk er uopplyste og late individer som lever et forferdelig usunt liv

Bønna200 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer. Ren mat og matglede. Svar med sitat