Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-12, 23:51   #4
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Aftenposten 3/2-2012; Lavkarbo er svaret

Jeg er imot fedmeoperasjon som eneste utvei på samme måte som jeg er imot abort som prevensjonsmiddel.
Det betyr ikke at jeg er imot hverken fedmeoperasjon eller abort.

Synes det er bra at media trykker slike artikler også, og ikke er anti-lavkarbo hele tiden.
Men - vi skal ikke glemme at det faktisk er mennesker som av forskjellige årsaker ikke går ned i vekt til tross for strikt lavkarbokosthold. For disse er antagelig en operasjon eneste og også kansje siste utvei. Derfor synes jeg det blir galt å forskjønne lavkarbo dithen at det er eneste vei til paradis.

Deriomot synes jeg at før man legger seg under kniven (etter å ha prøvd alt annet) burde gi lavkarbo en sjanse. Hvis vårt helsevesen kunne implimentere lavkarbo som et steg på veien under utredning av operasjon, ville sikkert mange operasjoner vært unngått. Men - å komme dit er nok som å tro på julenissen, dessverre.

__________________
Den som venter på no' godt.....

Sist redigert av Dietta : 03-02-12 kl 23:59.
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat