Tråd: Treningsforum
Vis enkelt innlegg
Gammel 29-10-13, 10:34   #6
sonim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2013
Innlegg: 370
sonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snillsonim er virkelig snill

Sv: Treningsforum

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Nydelig kropp. Men hun var nok ikke dvask og slapp før det første svangerskapet heller.

Jeg må flire av alle menn som mener at det ikke kan være noe stort problem å se sånn ut noen få mnd etter en fødsel da...

Om det er sunt å utsette kroppen for tre så tette svangerskap og så mye trening er jeg dog usikker på...

Er ikke så sikker på om det betyr så mye om man er dvask og slapp før svangerskapet betyr allverden, men det betyr nok noe i den grad at hun før svangerskapet nok har hatt en sunn livsstil hvor kostholdet har vært en godt innarbeidet rutine for henne kanskje? Så, ja i den konteksten er jeg enig, hun stiller sterkere kanskje enn en som ikke har spesielt gode livstilsvaner før et svangerskap.

Ja, menn tror jo alt er så enkelt, særlig så lenge det ikke involverer dem selv men alle andre.

3 tette svangerskap er sikkert ikke sunt, men å utsette kroppen for sukker og overvekt er garantert ikke sunt :-) Fordelen med det er jo at ungene alltid vil ha noen å leke med og man kraftsamler småbarnstiden med bleier osv.

Å utsette kroppen for trening og så mye trening? Jeg er ikke noen ekspert, men kan vel si at all eliteidrett er skadelig og ødeleggende for kroppen over tid. Derfor er det ikke så mange utholdenhetsidretter som har topputøvere over 45år. Men innenfor styrke derimot er forholdet noe anderledes. Der er det tvertimot fornuftig å trene så hardt som mulig helt opp til du er pensjonist og vel så det :-)

sonim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat