Vis enkelt innlegg
Gammel 11-03-09, 14:47   #46
lindyfli
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 5
lindyfli er på en erverdig vei

Vaffel til frokost.....

Hei hei allesammen..

Er ny i dette forumet, og ganske nystartet på denne ketolyse dietten.. Hitill har jeg gått ned 5kg på 6 uker..joho...Men jeg savner brød noe veeeldig.
De brød oppskriftene som er å finne til ketolysekuren syntes jeg ikke er noe gode i det heletatt. Klarer ikke konsistensen.. Dessuten begynner jeg bli lei egg og bacon til frokost hver dag. Dette fant jeg en løsning på....

Bruk VAFFEL oppskriten og ta litt salt i stedet for sukker... Nam.. Ta på det pålegget du måtte ønske (og som holder lav karbo innhold). Vips, en kjempe god frokost.

Men siden jeg er ny har jeg selvfølgelig noen spørsmål...

Kan jeg bruke krydder i maten?
Og noen som vet om det er noe karbo i serrano og andre typer spekeskinke.. Mitt råd er å handle dette i sverige.. Kjempegod som snacks og kveldskos...

Oxo en ting til.... JELL-O er geleer og puddinger (sett i slankekrigen USA) med lite karbohydrat. Kjøpte sjokolade puddingen i sverige, og denne er heeeellllllt fantastisk god. Inneholder ca 5gram karbo i en liten porsjon. Men vell værdt det....

Selv er målet mitt å nå 75kg. er nå 98kg tung... og har alt gått ned 6kg... Hvet jeg klarer det....

lindyfli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat