Vis enkelt innlegg
Gammel 02-06-08, 14:07   #2
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Sv: Trenger motivasjon.....

Nei,du har rett i at og gråte ikke gjør deg slankere,men jeg kjenner meg godt igjen der!Følelsen av og ikke få det til..Har ikke selv møtt så mange skeptikere da.
Men tenk på de gode resultatene du fikk sist!Det er godt prestert og miste ett kg i uken,slik du gjorde.Og at du faktisk følte deg piggere.Det er et godt argument og komme med til de som er skeptikere av disse ketosebaserte slankemåtene.At det er så mange skeptikere tror jeg skyldes uviten om hva dette går ut på.Og Atkins døde ikke av fedme.Mener han skled og falt(men ikke helt sikker her altså..)Men mange mener det er "fint" og slenge ut at hans diett tok livet av han,noe som ikke er riktig.

At du har begynt og gå turer er en fin start,så starter du med resten når du føler tiden er inne for det.For dette klarer du,det har du alt bevist fra dine tidligere erfaringer!Har du journal her inne?Da er det lettere og bli backet opp og få oppmuntring og motivasjon-og ikke minst,noe og se tilbake til!
20 kg til februar er også helt overkommerlig,skulle man tro!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat