Vis enkelt innlegg
Gammel 21-02-09, 21:48   #4
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Tråd for mat uten meieriprodukter

Det høres godt ut med kokos, da. Kokosmelk - mener dere da den på boks, f.eks. Blue Dragon eller no'? Spicy mat med kokosmelk er jo skikkelig godt. Da får jeg begynne å lage litt gryter igjen, tror jeg. Tomatbokser, kjøtt, grønnsaker og krydder med kokos i gryta - nammm!

Men, brødbaking da? Jeg bruker Creme Fraiche i brødet, eller cottage cheese til lapper. Mener å huske at noen tåler syrna melkeprodukter, men jeg aner ikke hva som er syrnet eller ikke...

Fløte i kaffen har vært godiset mitt, men nå er det slutt på det. sukk. Jeg har iallefall begynt å lage cocosa/mørk sjokolade konfekt. Det er godt.

Skautrollet: Jeg har spist meg så lei på laks, at jeg får frysninger bare jeg tenker på oppdrettsfisk. Men, jeg spiser masse annen fisk fra havet, da.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat