Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 17:39   #58
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Opprinnelig lagt inn av Kula, her.

Blir barna dine aldri nektet å få noe? Får de altså det de vil ha, når de vil ha det for å unngå at det skal bli spennende?


-

Nei det stemmer. Du skrev visst ikke litt av alt. Men denne kommentaren er etter mitt skjønn kverulering. Eller det blir veldig lett avsporing og kverulering av slike kommentarer.
Jeg bare ber om at vi holder et fokus i tråden på lavkarbokosthold for små barn.
Alle andre tråder blir diskutert ihjel slik at jeg som faktisk har en liten jente går meg vill i alle argumentene for og imot. Så jeg ber om at vi holder disse diskusjonene til disse trådene. Jeg synes det er ok med slike diskusjoner jeg, men akkurat her ønsker jeg ikke dette.

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat