Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-11, 17:43   #62
Vibeke-67
Seniormedlem
 
Vibeke-67 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bergen
Alder: 56
Innlegg: 1.934
Vibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastiskVibeke-67 er bare helt fantastisk

Sv: Lavkarbokosthold for små barn

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Mine barn er nå snart 18 og 12 år gamle. Dette var lenge før min lavkarbo- tid, så de drakk vann, men aller helst juice! Noe saft, med og uten sukker ble det også! Særlig snuppa drakk blåbærsaft pga mageproblemer!

Han sa aldri noe om kulturmelk, men en sjelden yoghurt var helt greit. Spiser mye ost også!

De har i hvert fall ikke tatt skade av det. Min sønn er 193cm høy, svært slank, bruker str47 i sko og har valgt seg et yrke som betongarbeider/forskalingssnekker!

Takk!
Snuppa hadde melkeallergi da jeg ammet, så jeg kuttet alt med melkeprodukter. Men da hun var 5 mnd begynte jeg så smått med ost og syrnede melkeprodukter og det gikk bra det. Kanskje bytte ut melk med kulturmelk?

Vibeke-67 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LowFODMAP/Fedon Svar med sitat