Vis enkelt innlegg
Gammel 26-02-05, 18:33   #9
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

VELDIG bra å komme i gang med trening! Og som de andre er jeg glad for a fysioterapeuten din er med og hjelper deg med å komme i gang med øvelsene.

Jeg er ikke så veldig overvektig, men har lett for å få belastningsskader. Derfor er det noen situasjoner jeg er veldig forsiktig med.

Lagidrett: jeg blir ivrig, glemmer å passe meg, og ender med å overbelaste kroppen og har så store smerter i så lang tid at jeg ikke klarer å fortsette med treningsopplegget. .

Ren styrketrening: Jeg blir fort sterkere, og det synes jeg er veldig morsomt. Derfor står jeg på og tar i mer og mer - til jeg tar i litt for mye, og ender opp med senebetennelser.

Derfor velger jeg ikke konkurransepregede sosiale treningssituasjoner. Når jeg trener styrke følger jeg planene slavisk, skriver ned antall repetisjoner, og passer på å utvide langsommere enn jeg egentlig vil.

Dette trenger slett ikke være noe du får problemer med, men du vil helt sikkert møte på noen ting du ikke fikser da er det viktig å kjenne etter, og heller ta det litt langsommere enn å bli lei deg for at du ikke klarer alle de flotte tingene du har planlagt. Jeg har en liten dagbok som hjelper veldig godt, for der ser jeg fremgang over lang tid. Som at i dag kom jeg en kilometer lenger på ergometersykkelen enn jeg gjorde sist. Kanskje denne posten er litt sånn for deg?

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat