Tråd: Hvor lenge?
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-02-07, 12:05   #19
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Hvor lenge?

Jeg har vært overvektig fra barndommen av og alt i 1955 startet jeg min første slankekur. Det ble endel kurer etter det også til jeg 1967 startet opp med Atkins. Svært godt fornøyd med resultatet etter kort tid. Økte litt på KH mengden og holdt meg på sluttresultatet i mange år. Etter kraftige formanninger fra mange hold, startet jeg opp med "vanlig" kost igjen. Resultatet lot ikke vente på seg;- vekten gikk opp- opp - og bare opp til tross for mange forskjellige slankeforsøk med diverse kurer og tabletter!
Startet så opp igjen med EAT for et par år siden og gikk over til Ketolysekuren. Endelig gikk vekten ned igjen, så nå er det ingen vei tilbake til "vanlig mat"!

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat