Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-04, 21:38   #6
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Å skulle slanke meg mutters alene tror jeg faktisk at jeg aldri hadde klart. Har forsøkt før men feiler hele tiden., Det at jeg kan slanke meg her og på slankenett har derimot vært en substitutt for grupper a al Grete Roede som passer meg helt perfekt!!! Det er faktisk ennå bedre!! For på et Grete Roede kurs kan man ikke ta opp femten minutter av tiden til alle hver eneste gang for å snakke om hvor stolt man er som kan bruke str. 42 i bukser på Kappahl, eller andre rare tanker man har i hodet akkurat da. Men det kan man jo her!! JEg kan sitte her å være så selvopptatt jeg bare vil av meg selv, min kropp, min mat, mine måltider, gode dager, og vonde dager. Jeg kan få ut all den gørra jeg vil!! Og det tror jeg faktisk at jeg trenger jeg.... La gå at det kan være gørr kjedelig for andre, men de trenger jo ikke engang lese det. Og dette kan jeg faktisk gjøre akkurat så ofte jeg vil. Gjerne flere ganger om dagen hvis jeg har behov for det. Jeg får følelsene av å bli sett, og får følelsen av å ikke være alene.

Og det tror jeg er kjempeviktig. Å føle at man er flere i samme båt. Flere som kjenner seg igjen. Få støtte i vanskelige dager og ros når man trenger det.

Håpet og troen er jo at jeg med tid og stunder skal bli mindre avhengig av dette, noe som jeg tror vil skje også. Men av og til er det gudbedresågodt å ha andre der, som vet nøyaktig hvordan jeg har det.

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat