Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 12:40   #40
tbear
Medlem
 
tbear sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Akershus
Alder: 75
Innlegg: 110
tbear er en juveltbear er en juveltbear er en juvel

Sv: Jeg Anbefaler Ikke Den Norske Utgaven Av Dandr

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Takk Nille, du er en stjerne!
Skal nok i alle fall skumme den boka jeg har nå, og Frøy -kjempesnilt, jeg vil veldig gjerne låne boka di når jeg har fått lest den jeg har!
(Greit å sammenligne, og litt spennende å se hva som har skjedd siden toognitti!)
Om det stemmer det du sier om karboteller-boka, så kitter jeg den.
Bruker stort sett karbetelleren her, en sånn karbekalkis på nettet, eller øynene jeg har i hue

Men jeg håper og tror jeg har lagt et godt grunnlag allerede.

Men satan, ass. Det er jo helt utrolig at Midelfart som har har lansert Atkins med brask og bram og masse pressedekning at de tar i bruk en nedkutta variant av en tretten år gammel bok, når det faktisk foreligger reviderte versjoner! Det er bare helt utrolig idiotisk, og stinker uprofesjonalitet.
Ikke minst for et land som er så hekta på kosthold om dagen, og hvor debatten er så het om hva som er rktig eller feil, så fortjener man å få den mest oppdaterte litteraturen, så man ser hva som har skjedd innen forskninga.

Etter å ha sett på denne tråden skjønner jeg godt at du føler deg lurt av Celina - vi vil jo alle ha det siste og mest oppdaterte når vi kjøper. Skikkelig useriøst av Middelfart som jo er autorisert importør av Atkins-produkter i Norge (så vidt jeg skjønner). Om det kan være noen trøst så vil jeg likevel minne om at hovedgrunnlaget står i den utgaven du har, og at den har vært en vellykket "bibel" og guide til lavkarbo kosthold for svært mange av oss som har hatt denne filosofien en stund. I tillegg har vi som det er sagt, tilgang til ressursene på lavkarbo.no.

Dersom du likevel skulle ønske den oppdaterte versjonen (på engelsk) uten å måtte sitte med to sett, så er det jo en angrefrist på 14 dager dersom du har handlet på nettet/postordre. Den oppdaterte engelske versjonen selges på amazon.co.uk for ca 100 kr + frakt - de har også kokeboken, karbteller osv.

Det viktigste er uansett at du nå har valgt deg en lavkarbofilosofi. I tillegg synes jeg du har gjort et klokt valg med Atkins - gratulerer

tbear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - The Founding Father Svar med sitat