Vis enkelt innlegg
Gammel 09-02-07, 14:05   #42
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Jeg Anbefaler Ikke Den Norske Utgaven Av Dandr

Jeg er litt dårlig på returrett. Er av typen som river av irriterende vaske- og merkelapper før jeg har prøvd postordreklær osv, så jeg har allerede med liv og lyst skriblet i vei i den slankejournalen.
Men som det sies, den holdt mål for mange i -92, så jeg regner med at jeg får et godt grunnlag ved bare å lese den også, samt all den uvurderlige infotilgangen her på forumet, og så kanskje jeg kjøper "bibærn" etter hvert, eller låner av Frøy eller noe.

Atkins er uansett for meg ikke noe jeg hopper inn i av rene tilfeldigheter. Jeg kom til forumet her i høst (selv om jeg liksom har vært medlem siden 2005..) med Charles Klark's "Proteindietten". Men selv om boka hans var fin, så synes jeg den gikk svært overfladig til verks, så jo mer jeg leste om Atkins, jo mer så det ut som det var en filosfofi jeg kunne leve godt med!
Så jeg er ikke grønn på det!
Jeg tror det skal gå helt strålende, faktisk!

Så får vi bare bomardere Middelfart og Pantagruel med klagebrev, inntil de ser at det er et stort marked for å gi ut en norsk oversettelse av den siste versjonen av slankerevolusjonen i sin helhet!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat