Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-06, 14:21   #60
Torkil
Seniormedlem
 
Torkil sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Arendal
Alder: 65
Innlegg: 1.714
Torkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastiskTorkil er bare helt fantastisk
Smile

Sv: Opplever du stagnasjon i vekttapet - sjekk her

Opprinnelig lagt inn av Bolla Piggsvin

Ja, jeg er ganske frustert over disse stix'ene etterhvert - tror kanskje jeg også hiver dem. Ganske frustrert over at jeg ikke går ned også - enten de gjør utslag eller ikke. Men jeg har ennå ikke vært på induksjonen i to uker, så jeg får vel være tålmodig. Og kroppen føles i hvert fall fastere, selv om det ikke er målbart ennå. Hei! Jeg skal jo ha mensen i morgen - det kan vel være en forklaring på at vekten står stille? Si ja, vær så snill!!!

Hei
Hmmmmm, kanskje ikke hiv dem, men bruk dem i starten som bekreftelse på at du gjør ting riktig. Det er sterk motivasjon i det vi ser.!
Siden brukes de når man er usikker på om man er i ketose, kanskje hvis man har økt mengden av karbohydrat og ønsker å sjekke urinen for å se at det stadig er utslag.
Jeg anbefaler de som handler i nettbutikken på www.ketolyse.no bare å kjøpe 1 boks stix uansett hvor mye de må ned i vekt. De får neppe brukt den opp, da den som sagt brukes mest i starten, siden bare ved spesielle behov.
Så kanskje legg dem bort, men ikke kast dem. Eller gi dem bort til en som vil starte på kostindusert ketose.

Vennlig Hilsen
Torkil

Torkil er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat