Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-04, 13:11   #30
Sandrine
Medlem
 
Sandrine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Innlegg: 52
Sandrine er en juvelSandrine er en juvelSandrine er en juvel

Jeg tror ikke marianne skal regne meg som blodtypeentusiast (i hvert fall ikke ennå). Jeg brukte listen for blodtypedietten for å ha et sted å begynne å teste. Kjøttmengden i ukesmenyen min er helt som det pleier å være og har ingen sammenheng med verken Atkins eller blodtypedietten.


Jeg tror kroppen fikk et lite sjokk av å ikke få meieriprodukter. Etter å lagt til ost igjen har vekten gått litt opp, men det er ingen dramatisk endring. Det er litt tidlig å trekke noen konklusjon om jeg ikke tåler meieriprodukter eller om hvilken som helst like stor endring hadde skapt samme reaksjon. I går var jeg på julebord, så resultatene for denne uken kan ikke brukes...



Det er egentlig bare nyskjerrighet som satte meg i gang med testingen og kan vel beskrives som et luksusproblem. Selv om jeg nå har en mistanke til at meieriprodukter kan være en del av ”problemet” med en CCLM på 25-30, vil ikke det si det samme som at jeg ikke kommer til å fortsette å spise dem, men da gjør jeg det med åpne øyne. Jeg har vært på vedlikehold i rundt seks år, så jeg har ikke noe problem med å leve med det jeg spiser i dag.



Bærene kan omdefineres fra dessert til mellommåltid, ellers har jeg spist ost hvis svaret på spørsmålet ”Er jeg sulten, eller har jeg bare lyst på noe?” er ja.

__________________
Discipline is remembering what you really want...
Sandrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins - vedlikehold Svar med sitat