Vis enkelt innlegg
Gammel 16-02-09, 16:59   #10
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Candida-diett, anyone?

Sitat:

Men du, husk å spise nok. Uten tilstrekkelig næring blir man deprimert og føler seg myyyye mer syk enn hva en omstridt liten sopp kan gjøre med kroppen!

Er enig i at man må spise nok, men det er virkelig ikke et problem på candidadietten, om man har tilstrekkelig kunnskap! Man kan jo spise så mye protein som helst, og fett kan man få fra avocado, smør, rapsolje, cocosa, kokosmelk, nøtter...
Og så er det bare å lesse på med grønnsaker

Jeg går på candidadietten nå, og det eneste som har forandret seg fra før (da jeg "kun" spiste lavkarbo) er at jeg ikke spiser melkeprodukter, ikke røykt mat (spekeskinke og røyket laks, feks), ikke eddik, ikke hermetikk og ikke stimulanter (alkohol, koffein og søtstoff) - de gode gamle lavkarbotraverne er med meg ennå!

Når dette er sagt så er det å få bukt med candida en diett, ikke noe man skal gå på hele livet.

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat