Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-09, 20:37   #1
Proson
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Bømlo, Hordaland
Innlegg: 11
Proson er på en erverdig vei
Red face

Kva bør eg gå på? Kva kan eg gjer?

Hei!!

eg er kona til Proson....var inne og kikka litt og oppdaget "dere"!
fekk litt sjokk når eg leste da dere skriver ang PCOs... har sjølv pcos, men har ALDRI høyrt om att me "ikkje skal" spise så møkje brød og sukker, visste faktisk nesten ikkje ka eg hadde før no!! -men eg er ikkje overvektig, eller undervektig, ligg ganske akkuratt, men slit veldig med utmattelse, hodepine, trøtthet, svimmel osv uteblitt menstrasjon! Så har tenkt å prøve meg på karbokontroll, men slit litt med ketolyse.... eg klarer nesten ikkje svelge brøda me har baka, det er kjempe ekle synest eg, eg er ikkje glad i å "fråttse" pålegg og kjøtt/fisk, liker helst tilbehøret, og ikkje minst SAUSEN! Så eg lurte på om nokon kunne hjelpe meg litt på vei? kan eg spise nokon knekkebrød? speltbrød? eg er ikkje innepå dette, veit liksom ikkje ka det er eg ikkje "tåler"? har så veldi lyst å bli i FORM igjen. blei skikkelig "dårlig" etter jenta nr 2 kom, nesten som eg er i ammetåka enda etter 2.5 år. håper nokon ka gi meg eit lite vink på veien!! lykke til alle som er her!! lest litt flinke er dåke!!!!

klem fra FRU Proson

Proson er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat