Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-04, 13:53   #2
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av nalana

Har kommet på noe jeg har lyst til å prøve, og det er å innta enda en smoothie hver dag. Det vil si at jeg spiser 1 shake og 2 smoothie hver dag. Da får jeg i meg 1549 kalorier bare der, + at fordeling av proteiner/karbo ser veldig bra ut. I tillegg skal jeg da spise bare 1 vanlig optimalt kjøtt eller fiskemåltid med grønnsaker selvsagt. Hvis jeg gidder og er sulten spiser jeg vanlig mat enda en gang, men tror cluet må være at jeg med dette kan slippe å holde på så mye med mat, og hele tiden passe på å spise nok. Synes det er litt vanskelig.

Ved første øyekast kan det virke som en god ide kanskje, men jeg er litt betenkt jeg altså. Syns da kostholdet ditt minner veldig om noe "kur-aktig", og det er jo ikke meningen. I tillegg blir kostholdet veldig ensidig, og det er jo heller ikke å anbefale. Det er jo meningen at vi skal spise mat og at vi skal spise variert, og det syns jeg ikke at det blir med 3 tilnærmet like og flytende måltider om dagen.

Hvis jeg var deg ville jeg jobbet mer med tanken om at det er "vanlig mat" du skal spise. Selv bruker jeg smoothie/shake som kos - og da er den jo lovlig da

og lykke til fra Fedonisten

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat