Vis enkelt innlegg
Gammel 26-10-04, 16:13   #6
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av marianne

I en drømmeverden ville vi vel alle ha spist perfekt, men for å komme i gang igjen etter en sprekk og en dårlig periode, kan det vel ikke være så farlig. Tror at du får opp energien fordi du tross alt kommer igang igjen med lavkarbo. Og så blir nalana lei av lei av å bare drikke og får lyst på ordentlig mat - og så ordner alt seg. Det tror jeg! Og så er det bedre med smoothie'ser og shaker enn å kjøre på med annen usunn mat dersom du ikke har matlyst, nalana. Du skal sikkert ikke holde på i måneds- og årevis heller? Jeg bruker ofte smoothieser når jeg er stresset og skal skynde meg og rekker ikke annen mat eller hvis jeg ikke er særlig matglad eller glad på noen annen måte for så vidt - så får jeg i hvert fall i meg noe.
Du kan jo spise en grønnsakbit ved siden av smoothiesen også - bare for å få litt å tygge på. Eller nøtter hvis du spiser det nå.

Jeg synes det er greit jeg - selv om det ikke er perfekt kanskje.
marianne

Signerer denne jeg.
Jeg tenker av og til om kveldene at jeg skal lage meg en omelett (har da hatt et eller to smoothiemåltid tidligere i tillegg til et vanlig måltid), men så har jeg ikke ork på å spise det, men lyst på en smoothie,- og da får jeg jo i meg eggene likevel,-og olje og bær(fiber) i tillegg! Og heller det enn å ikke spise pga dårlig matlyst.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat