Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-06, 23:20   #18
flap
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 65
flap har en fantastisk aura rundt segflap har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Mange av dere er på ville veier

Opprinnelig lagt inn av Goggen

Hei Flap:

Om det er av interesse kan jeg redegjøre for hvorfor jeg har valgt Skaldeman her:

1. Jeg skal ned i vekt!
2. Er tidvis dårlig til beins(venter på operasj)
3. Dette er mat jeg liker
4. Han redegjør godt for sitt syn, med god støtte fra fagfolk, og en haug lekfolk
5. Han representerer ikke noen som skal selge inn en vare for å tjene penger på spinnoffeffektene.
6. Han har vært smellfeit før og vet hvordan en feit kropp virker.
7. Jeg må ha mat, klarer ikke å spise bare litt. Da dør muskulaturen også. Jeg må ha fysikk, ikke kotorkropp.
8. Jeg stiller store spørsmålstegn ved habiliteten til de som anbefaler et kosthold der stadig flere blir feite.
9. Det er relativt enkelt med få plager
10. Du kan treffe mannen og se at han er virkelig. Dette er ingen hemmelig vd eller aksjonær.
11. Har ikke satt meg inn i de andre kurene helt og fullt fordi hjertet mitt sa at det jeg hørte av Skaldeman virket riktig.

Dette var i kjappe trekk hvorfor.

Godt argumentert, jeg er delvis uenig i pkt. 4 og 5, men det er uvesentlig. Jeg er først og fremst opptatt av det som gjelder pkt. 9. Vi vet veldig lite om hvordan et ekstremkosthold påvirker kroppens maskineri i det lange løp. Alle må være klar over at det er ikke slik at den endelige sannheten er at det er karbohydrater som fører til hjerte- og karsykdommer. At skadevirkningene til karbohydrater har vært undervurdert lenge er det vel liten tvil om. Men det virker jo som mange tror (sier ikke at du er en av dem) at man bare kan spise nær ubegrenset med mettet fett uten å ta skade av det så lenge man begrenser karbohydratinntaket til et minimum.

flap er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat