Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-08, 15:55   #3
kokopeli
Medlem
 
kokopeli sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Vestfold
Innlegg: 57
kokopeli er på en erverdig vei

Sv: Trenger gode råd

Gjør som meg
Kjøpt deg full pakke på www.ketolyse.no - der får du bok, dvd, nødvendig tabletter(mineraler etc) og en bakemix for å lage brød, pizza og vafler etc.

Les boken og sett deg inn i hva det vil si å gå i ketose.

Jeg er på min 10 dag med ketolyse kuren nå - første 4-5 dagene var jeg helt i ørska, vondt i hode, dårlig i kroppen osv men kom meg igjennom det (sov veldig mye og jeg er av typen som sover lite)

Veide meg etter 1 uke og hadde gått ned 4 kilo, mye av dette er nok vann men det gir motivasjon til å fortsette.

NB! Skal du følge en ketolyse må du gjøre det 100% gjennomført, så klart kan du skeie ut - men da vil du også gå ut av ketos og må "slite" deg inn igjen og det tar tid før vektreduksjonen starter igjen.
Jeg syntes mine første dager var så ille at jeg med det i bakhode vil klare å holde meg til denne kuren.

Du må også være forbredt på å tilbringe mye mer tid på kjøkkene med matlaging og lese mye om oppskrifter og forslag på mat her inn, det har i hvertfall reddet meg og inspirert meg til å fortsette - for jeg syntes maten ble veldig kjedelig etter få dager.

Håper dette var til hjelp, er ingen expert på dette, men spør gjerne om du lurer på mer :-)

.kokopeli.

__________________
http://ketolyse.blogg.no
Min side for å holde oversikt over dagligemåltider


kokopeli er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat