Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-10, 10:49   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Er ketolyse best? Og fungerer ketolyse for alle?

Smak og behag, vil jeg vel si! Det er en forutsetning å finne en vei man trives med for å lykkes. Mye av grunnen til at så mange velger Ketolyse er vel av flere grunner; det er en utrolig enkel diett å følge med no brainer-grunnregler, og så er det gjerne en effektiv diett.
De som velger å være i ketose gjør det nok fordi det er dét de trives best med. Jeg og kroppen min trives best i ketose. Jeg har aldri fulgt ketolyse, men prinsippene i mitt kosthold er i grunn de samme; lite karbohydrater, mye fett, spise seg mett. Det er ingen grunn til å ikke velge Ketolyse eller i det hele tatt et ketogent kosthold tross få kilo overvekt, men det vil nok virke mer effektivt på en med 10 kg+, forsåvidt, men om du ser for deg et mer Fedonsk kosthold i lengden, så kan du jo i grunn bare begynne der, hvilket du jo har .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat