Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-11, 10:17   #17
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien
Smile

Sv: Begynte så bra - og så bom stopp!

Hei Er ganske ny her inne og synes dette er veldig innspirerende å lese. Har selv levd på LCHF siden rett før påske. Har gått ned ca 3 kilo. Er 1,74 høy, veide 90.2 kg da jeg begynte og nå viser vekten 87,4 kg.Har lyst å ned i 75 kg. Gikk ned de første kiloene de første ukene, og har siden stått stille. Sover ganske lenge om morgenen så frokosten og lunsjen blir slått sammen. Spiser som regel egg og bacon da. 2 egg og tre skiver bacon. Til middag er det kjøtt eller fisk med brokkoli eller blomkål, eller gryteretter jeg lager fra oppskrifter her inne. Drikker et par kopper med koffeinfri kaffe med fløte i også i løpet av dagen.Spiser jeg middag tidlig lager jeg med litt kveldsmat også. Gjerne en liten salat med kylling eller skinke litt reker og egg. Bruker rømme eller creme fraice til det meste jeg spiser,og smeltet smør til fks fisken.. Synes dere dette høres geit ut, eller skal jeg justere
på noe. Som selvlært, syns jeg det hadde vært greit med litt tilbakemeldinger om kostholdet mitt Eleers ha en strålende dag alle der ute

jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat