Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-06, 11:11   #21
Fjonken
Seniormedlem
 
Fjonken sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Sola
Alder: 58
Innlegg: 4.132
Fjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressursFjonken er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som har gått ned mange kg, skriv dere slankehistorie her!

Jeg er ikke ferdigslanka, men på vei til å bli det. Min slankehistorie er utrolig lang. Startet seriøs da jeg var rundt 18 år og knela ei vekt som gikk til 125 kilo. Siden den knela må jeg ha veid langt over det. Så da satte jeg i gang og har siden holdt det gående med varierte metoder og varierende hell. Men jeg har hele tiden gått sakte nedover. Til og med under 3 svangerskap med normal kost. Tror jeg har forsøkt omtrent alt som finnes.. Fra GR til korallvann til lavkalori med og uten trening. Shaker, pulver, tabletter og slankete. Nå kjører jeg Atkins og går sakte men sikkert nedover.. I dag er jeg 40 år og veier 82 kilo. Målet er 65.. eller deromkring.. Det er et lite stykke vei igjen.. men jeg skal klare det.. For nå ser jeg lyset i enden av tunnellen..

__________________
Fjonken
Æresmedlem av morovirusforeningen
Medlem av fredagsklubben
Medlem av piskeklubben




Opp i vekt etter ferien.. 28.07.06 : 83,6 kg
Fjonkens vekt 04.08.06 : 83,4 kg
Fjonkens vekt 11.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 18.08.06 : 84,1 kg
Fjonkens vekt 25.08.06 : 83,2 kg
Fjonkens vekt 01.09.06 : 82,4 kg
Fjonkens vekt 21.09.06 : 80,5 kg
Fjonken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat