Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-12, 15:21   #21
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Tren som en mann og se ut som en gudinne

Hypah og Gamlebyen (og alle dere andre som har peiling!) - jeg trener litt, sånn for meg sjøl på stuegolvet og bruker da både manualer som ikke er regulerbare (til skulderøvelsene mine, dårlig skulder, fått veiledning av fysio) og til litt "bicepsløft" bruker jeg manualer der jeg kan sette på flere vektskiver om nødvendig.

Det jeg lurer på er - er det "lettere" (altså ikke i tyngdemessig forstand, men teknisk) å løfte en lang stang med vektskiver i endene enn to mindre manualer med vektskiver? Det blir jo fort litt klumpete med to manualer med vektskiver i begge ender... Og finnes det kortere stenger enn 170 cm?! Jeg har da ikke bruk for en som er sååå lang! Den er jo mye lengre enn meg sjøl til og med! Mener jeg har sett på 120 cm? Hva er passe lengde for ei lita flis på 152 cm?

Jeg løfter ikke tungt, dere hadde antagelig flirt dere fordervet hadde dere sett meg, men merker kjempestor fremgang på noen få uker bare (trener 2 ganger i uka) og er storfornøyd med det.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat