Vis enkelt innlegg
Gammel 06-02-04, 19:43   #5
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Begod

Er litt usikker her, men det skal ikke ha noe å si bare det ikke blir for mye.
Det er anbefalt et glass rødvin pr.dag når man går på lavkarbo diett.
passpå evnt,blandevann og likører som kan hive deg rett ut av ketosen.
Du vil sansynligvis tåle mindre enn du er vant til, så ta det litt med ro og drikk sakte.

Etter min mening så kan du tillate deg å gå ut av ketosen og kose deg i selskapet. Det vil ikke skje stort annet en at du kansje får litt ubehag når du går tilbake i ketose og at det tar lengre tid før du når målet ditt.

Det er første gang jeg har hørt at en skal drikke ett glass rødvin hver dag på dietten. I boken står det at alkohol ikke er på dietten og det jeg har hørt er at du kommer ut av ketose av alkohol men at du oppnår ketose igjen når alkoholen er forbrukt. Dessuten så inneholder rødvin karbohydrater.
Alkoholen gjør også slik at du mister dømmekraften og dermed lettere for at du spiser noe som du ikke burde.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat