Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-07, 21:24   #22
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Grunner til å gå på Lavkarbo?

He he

Prompen er vekk her og. AMEN!

Jeg er ikke lenger innesluttet og grå. Har endelig fått et utadvendt humør, og nå gjør jeg ikke annet enn å gå rundt og smiler til verden. Halsbrannen er borte, slappheten er borte, giddelausheten er borte, mensen er normal (amen igjen), jeg er ikke fysen på noe godt hele dagen, huden har blitt mye bedre (så langt det lar seg gjøre, da - aldern tatt i betraktning ).

Best av alt: Jeg er kvikkere i skolten. Tenker kjappere og bruker hue litt "annerledes". Hadde et grått slør over hjernen før... he he.

Nest best: Jeg er ikke trøtt og sliten når klokka nærmer seg 14:00 på jobben. Ser de andre synker litt sammen på den tida - og jeg husker jeg var sånn før. He he

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat