Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-11, 16:22   #23
Saphire
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 126
Saphire er på en erverdig vei

Sv: Skal legges inn på sykehus et par dager dager, trenger tips til mat jeg kan ta me

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Da har de sikkert begynt med suppe igjen etter at jeg sluttet. Ble så mye søl, så de hadde kuttet det ut.
Har lett for å glemme hvor fort tiden går og at det begynner å bli noen år siden jeg sluttet!

Om du skal utredes for Bekhterev, skal du nok på reuma- avdelingen og det er den "nye, fine" delen av sykehuset. Dog er det få enerom og de er ofte forbeholdt leddgikt- pasienter på cellegift eller nyopererte. Men de har nok sov-ro der. Du blir nok ikke den første som ber om det!
Eller noe å sove på!

Kjekt med kjapp utredning, da! Jeg er også HLA- B27positiv med en del symptomer, men senkningen og røntgenbilder har alltid vært fine. Skal dog inn til reumatolog på Martina "i løpet av 3-4 måneder". Har en fibromyalgi- diagnose derfra og NAV vil etter mange år endelig innvilge gradert uføretrygd, mot at jeg får noen nyerer legeattester etc!

Når er det du skal dit, da?

Skal møte opp Torsdag denne uken klokken 09. Står at det er 2-5 dager innleggelsestid under utredning, men det skjer vel lite i helgen så jeg satser på at jeg kan resie i perm i helgen. Har nemlig jobbhelg, så perm MÅ jeg ha. Tviler vel egentlig på at de finner noe, ettersom jeg fortsatt er såpass ung, hørt at de sjeldent ser røngtenforandringer før nærmere 35 år (jeg er 26). Desuten sitter plagene mest i bekken/hofte/lårbein, og i ryggen fra der ribbeina er festet og opp i nakken. Men om vintern våkner jeg opp med stiv og vondt korsygg. Min mor og onkel har desuten påvist bektrevhs..Så vi får se hva de sier. Skal uansett bli godt å få en ordentlig utredning, lei av å ha småvondt her og der hele tiden..

__________________


Saphire er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat