Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-10, 16:28   #9
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: Tristhet uten karbohydrater

Jammen kjære vene, den studien varte i TRE uker. Tre bittesmå uker. De aller fleste av oss som har gått i ketose har opplevd å være slapp, trøtt og irritabel den første tiden. Det har med kostholdsomleggingen å gjøre, og at kroppen blir vant til å virke på en annen måte. Det går over, og når det går over får de fleste av oss ett stabilt godt humør og TONNEVIS av energi.

For min egen del blir jeg veldig sur, grinete, slapp og dårlig av høykarboutskeielser. Jeg mister energi og jeg gidder rett og slett veldig lite.

Jeg blir litt sur av å lese sånne artikler. Det er ett syn som i utgangspunktet er negativ til noe, og det liker jeg ikke. Jeg er ikke negativt til "tradisjonelle slankekurer" ala grete roede etc, fordi jeg mener at en hver må finne den metoden som funker for en selv, og det som funker for meg fungerer nødvendigvis ikke for deg. Men det er ALDRI noen som lager en lignende artikkel om lavkaloridietter med magert innhold, og det irriterer meg.

Det irriterer meg at folk i dag, med den forskningen som finnes på lavkarbodietter, fett og karber, ikke kan ta ett BITTELITE steg inn i framtiden og kanskje se ting fra ett litt mer nyansert perspektiv. Jeg sier ikke at alle skal omfavne fettfestivaldietten med en gang, men bare akseptere at den også faktisk går an å bruke.

__________________

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that Svar med sitat