Vis enkelt innlegg
Gammel 23-04-09, 10:03   #2
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Forskjell på OE og "Bedre uten brød"?

Selv synes jeg det er lettest å følge boka. Ziggys måte er veldig nøyaktig og man skal regne ut hva hver enkelt person skal ha i forhold til vekt og målvekt. Har ikke orket å sette meg inn i dette enda, men kanskje jeg gjør det hvis jeg kommer til et platå.
Går nå jevnt og trutt ned med å holde meg under 72 karber og ellers også følge de andre reglene fra boka så klart. Må ellers si at jeg har hatt god nytte av mange av Ziggys andre tips om OE.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat