Tråd: Vennetur
Vis enkelt innlegg
Gammel 10-11-04, 01:35   #6
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 51
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av prinsesse

Takk for svar

Tenker ganske likt som deg ja...tror ikke jeg må ta 14 dager om igjen, men hvem vet???
Er litt redd for å ta sjansen!

Jeg er forresten ny her...
Hvordan fikk du den vektkurven som du har her inne?
Jeg startet forresten South Beach dietten igår. Det e rtøft, men jeg skal klare det!
Kan jeg spørre deg om en annen ting også? Hvordan finner man inn til akkurat dette forumet når man er på hovdedsiden??
Måtte inn å lete på de siste innleggen for å finne tilbake hit isted!

Oi, nå spør du om mye jeg ikke er så god til å forklare...
Trykk på "Forumet" på lista på venstre side eller på pistasjnøttene øverst, da kommer forumlisten opp og du kan finne forumet du leter etter der. Og så kan du komme tilbake til forsiden ved å trykke "hjem".
Jeg bruker som regel å se på "siste 100 tråder" eller "nye innlegg" jeg.

Vektkurven får du ved å gå inn på adressen som står over (TickerFactory.com), lager den du vil ha og limer den inn som bilde i signaturen din (i kontrollpanelet). Det er bedre forklart under en tråd som heter "Buuuhuuuu" (sjekk under siste 100 tråder, vanskelig å søke direkte fordi jeg ikke husker hvor mange u'er det var...).

Les litt rundt her, da kan du lære mye! Som du jo har sett er det et eget underforum for South Beach også.

Kanskje du kan dra på hyttetur uten å fravike fra fase 1??

Lykke til, Prinsesse!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat