Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-07, 17:51   #7
Mum 4 2
Seniormedlem
 
Mum 4 2 sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Sør for Trondheim
Alder: 53
Innlegg: 2.021
Mum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt avMum 4 2 har veldig mye å være stolt av

Sv: Kokosyogurt / syrnet kokosmelk

Siden dere ikke skjønte min første oppskrift helt, så prøver jeg igjen.

Tøm kokosmelka i ren beholder. Rør. Ha i 2 ts probiotikapulver, jeg bruker NDS, eller åpne 2-3 kapsler med probiotika. Biocare og Neurozym er velegnet. Rør igjen. Dekk til med rent klede, rør ett par ganger om dagen. Jeg lar min stå på kjøkkenbenken i 2 døgn. Det kan evt stå lenger, men blir visst surere da.

Jeg bruker den til 50 gram soyaflak (=2,5 karber), 50 gram bringebær (1,6 karber) og 1 dl av denne (0,5 karber), pluss en bitteliten klype splenda. Yum Yum. God og mettende frokost, med masse sunne probiotikabakterier i. Og nesten ikke karber.

__________________
Hilsen Mamma for 2
Nesten i mål.
Mum 4 2 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert og lavkarbo Svar med sitat