Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-12, 23:14   #20
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: Marsskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Kitsu, her.

Er ikke hver dag det skjer, men er bare koselig når det skjer. Vi hadde en feiring for en stund siden der det i forbifarten ble nevnt at den "soyasausen" var veldig god. Og dermed så troppet de opp med en liten flaske til hver av oss der i dag. Jeg sjekket kh-innhold, og det er tilnærmet 0. Niiice. Kan bruke litt ev den sausen, med andre ord.

På den litt surerer siden, jeg kløøør! Lurer på om jeg egentlig trenger å få i meg litt mere fettsyrer og slikt. Har eksem, greit nok, men nå er jeg kjempetørr på anklene og, og det irriterer meg noe så grassat.

Smør deg inn i en skikkelig feit salve før du legger deg. Det gjør jeg. All spritingen av hendene gjør at jeg tørker helt inn jeg også. Men når jeg smører meg godt inn om kveldene så hjelper det veeeldig på. Du har jo eksem, det har ikke jeg, men det kan jo hende det hjelper på med litt kremer

__________________



Min blogg
Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo Svar med sitat